Mirror, mirror on the corn

Who is the fairest of them all?

Hehe, når det er mangel på speil må man ty til andre ting. Kom da fram til en morsom løsning til slutt, selv om resultatet ikke ble så nøye som det ville ha vært. But who cares? Kan ikke være picture perfect hele tiden heller. Nå sitter jeg og hører på den nye yndlingssangen min fra Natalia Kills, som jeg føler jeg ikke kan nevne tittelen på. Bare sånn at vi ikke vil få noen misforståelser. B to the way, jeg misliker sterkt vinkelen bildet er tatt i fra. But the again, jeg må vel tåle å vise dere alle mine “dårlige” sider. Haha, nå må jeg slutte å tulle her. Og slutte å mikse mellom engelsk og norsk. Its kind of confusing.

Er forresten rebelsk i dag (les: helt tom innvendig), så blir dessverre ikke noe søndagstema.

11 kommentarer
    1. Du er bare utrolig pen!
      Jeg lurte på noen få ting, håper du svarer (enten i kommentarfeltet eller med et innlegg); Hvilken parfyme(r) bruker du? Hva er ditt forhold til røyk og snus (altså røyker eller snuser du, eller har du bare prøvd)?

    2. Omg.. du er jo suuper pen fra den vinkelen:) kjente deg ikke igjen først, trudde det skulle stå at det var en vennine under bildet eller noe:p

    3. Wow! første jeg tenkte når jeg så det øverste bildet var, “Så pen!!” så ikke prøv unnskylde deg for dårlig vinkel, frøken 😀

    4. Nå er du vel rimelig sjelden “picture perfect” vesla. Ta deg ikke vann over huet, ingen er perfekte. Verken på en generell basis eller pp. 😉

    5. Jeg skal bestille meg en Jones and Jones kjole, og lurer litt på det med str frakt + toll fra London, og kan du legge ut et bilde av deg i den hvite? 🙂 slik at jeg ser hvordan den er på :):)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg