Hjemme igjen!

Ah, da har jeg plassert rumpa mi trygt nede i den svarte skinnsofaen min og kunne ikke hatt det bedre! Holder på å oppdatere meg med mine 86 uleste mailer (det lønner seg ikke å være uten internett for helgen) og ser på de koselige kommentarene fra dere! Bloggen har halvvies vært oppe og godt mens jeg har vært borte, men nå er jeg i alle fall tilbake med mange fine bilder å dele. Kan oppdatere dere litt senere, med det som passer seg for bloggen og så kommer en liten film med noen svar på USA-spørsmål. Må jo prøve å bli ferdig med den spørsmålsrunden jeg hadde i fjor. Hehe. Har forresten hatt det utrolig koselig i Åre, og formen er faktisk ganske fin i dag også. Men regner med jeg blir litt daffere utover dagen, jeg sov tross alt bare 2-3 timer i natt.

Har dere hatt en fin helg? 

11 kommentarer

Siste innlegg