Trygt fremme

Sitter og snakker med Hanna på telefonen nå og hun forteller meg at Åre er utrolig gøy, men det er umulig å få tak i internett, så hun blogger via storebror via mobilen. Diktering, yay!

 

Dagen i går var fylt med hyttekos, tøfler og godteri.
Hytten ovenfor derimot …

Full fest og la ikke skjul på sangtalentene sine, for å si det sånn. 😉
På et tidspunkt, var vi faktisk alle sikre på at de skulle falle gjennom taket.
Når det sto på som verst, fikk de lyset i taket vårt til å blinke, så det var den rene discoen her nede.
Ja ja, bra at de koste seg der oppe.

Nå er det på tide å få rumpestumpen i gir, ta på meg fornuftige klær og gå ut for å leke i sneen.
Poster et innlegg senere i kveld om en mail jeg fikk i går. Er fortsatt helt i sjokk.

Håper alle får en fin fredag.

5 kommentarer
    1. Elsker bloggen din, leser den fast 🙂
      Du er utrolig flink til å skrive og ikke mins uttrykke deg 🙂
      jeg har en spørsmål runde på bloggen min, om du vil kan du gjerne stille meg noen spørsmål. hadde satt veldig stor pris på det. ha en fortsatt fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg