Oh my God!

Jeg får så vidt til å puste her jeg sitter. Gjett hvem som nettopp fikk den beste overraskelsen noen gang i sted? Joda, det var meg det! Ha-ha, jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, for jeg føler meg så overvelmet, overfladisk lykkelig og alt det der. Anyway, det som nettopp hendte var dette!

Jeg logget på mailen min for å sjekke om det hadde kommet noen interessante mailer og midt i blandt alt det vanlige finner jeg denne her:

 

Det er mailen hvor det står “Your birthday present” som fikk hjerte mitt til å slå noen ekstra slag. Og før jeg tør å trykke for å åpne, må jeg bruke noen sekunder på å tenke hva i all verden dette kan være. Etter en liten stund gir jeg opp, og når jeg åpner mailen får jeg nesten et lite hjerteinfarkt! Ble i alle fall overrasket som bare det! Hadde aldri forventet meg å finne det bilde jeg fant!

Iiih, jeg er fortsatt litt i sjokktilstand! Helt fram til nå har jeg gruet meg til å bli 22 år. Nå kan ikke dagen komme fort nok! Jeg vil åpne denne pakken nå. Lurer fælt på hva som befinner seg inni der! Åh, søndag 5. februar kan ikke komme fort nok! Hva tror dere gjemmer seg i pakken?

12 kommentarer

Siste innlegg