Ka-ching!

Ah, jeg elsker følelsen av nykjøpte klær (så lenge den varer i alle fall), og når man føler man har gjort et lite kupp. Følte jeg kjøpte ting i hytt og pine i dag. men da jeg kom hjem hadde jeg ikke brukt mer enn 1000 kroner. Fine ting på salg er en god ting for bankkontoen og meg. Grunnen til dagens shoppingtur var at jeg måtte ha noen fornuftige klær til Åre i helgen. Nytter ikke å møte opp i minikjole og høye hæler da. Så da satser jeg på den litt mer søte og uskyldige stilen. Kanskje jeg klarer å smelte noen istapper alikevel! hoho.


// Buksa og skoene (ja, de kan brukes ute) er fra H&M og genseren er fra Bik Bok.


// Ah, jeg er helt forelsket i det nye skjerfet! Haha, søtere skal du lete lenge etter.


//Strømpebuksen er fra Bik Bok. Liker at Zara skjørtet matcher skjerfet. Hoho.


// Skjerfet og vottene er fra H&M. Boblejakken og solbrillene er fra Bik Bok.

Hva likte dere best?

18 kommentarer

Siste innlegg