Just now!

Kom nettopp hjem fra en liten bytur hvor jeg ble en del plagg rikere. Kjøpte masse nødvendig (slik som mikrobiologibok) og noe unødvendig som jeg bare måtte ta med meg hjem. Er helt ødelagt i kroppen etter å traske inn og ut på butikker så nå skal jeg bare kaste (les: legge fint i fra meg) alt på isbjørnteppet mitt og slappe av litt. Kjøpte verdens fineste skjerf som jeg gleder meg masse til å bruke i Åre i helgen. Vet ikke om jeg har fortalt dere det, men stikker til Sverige med 189 medisinstudenter på torsdag for å kose meg med afterski og snø. Tror det kommer til å bli gøy!


// Haha, liker at det er en hodeskalle blandt alle de “søte” tingene!

Viser dere hva jeg har kjøpt senere i kveld. Må innrømme at alt ble ganske rimelig når man handler på januarsalget.

Noen andre som skal til Åre i helgen?

11 kommentarer

Siste innlegg