God morgen, fininger!

Ah, dette skal bli en fin morgen! Jeg har nettopp satt på den nye yndlingssangen min på musikkanlegget, og står og digger antrekket mitt foran speilet som en annen selvdigger! Ah, det er så herlig å være selvdigger om morgenene. Man føler seg alltid så fresh og fin da, etter en god natt søvn! Planen i dag er å gå på skolen for å møte den nye PBL-gruppa mi, deretter lese litt på lesesalen før jeg stikker inn til sentrum og henter tannbørsten til Daniel som ligger på jobben til pappa. Daniel kjøpte seg rød tannbørste med kyssemunn i helga siden jeg sa at hvis han kjøpte den med leppene på, skulle han få masse kyss når tennene var pusset! Haha, huffameg, som jeg rabler i vei her.

 

Har på følelsen av at dette kommer til å bli en god dag! Energi er det i alle fall ikke mangel på hos denne jenta i dag!

Ha en fin dag da, alle fininger! 

3 kommentarer
    1. Jeg er for første gang innom bloggen din, og lurer på om du kan fortelle litt mer om milano ? Iallefall, jeg skal dit om ikke veldig lenge om lurer på om du kunne tenke deg å skrive et innlegg om byen? Er det starbucks, topshop, river island osv. der? Kjempefin blogg! ( så lengre ned at du hadde vær der, hihi)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg