Topp 5 – kjoler

På tide med en ny topp 5 igjen. Må nesten prøve å bli ferdige med dem før januar er omme. Ah, kjenner virkelig at jeg gleder meg til vinteren er over, og snøen forsvinner nå. Da skal jeg ta på meg alle kjolene mine med en gang! haha, eller kanskje ikke. Men begynner å bli ganske kjolesyk. Vil ha bar bakke og hestehov, som matcher alle de fine kjolene jeg planlegger å bruke. Drar heldigvis til Spania i mars/april. Da blir det kjoler hver dag! Uansett, av de 20 kjolene jeg kjøpte meg i 2011, her er mine 5 yndlingskjoler.


// Armani Exchange, New York

 


// Jones & Jones-kjole fra nelly. In love with the open-back ♥


// J&J-kjole fra Jones & Jones.


// Kjole fra Armani Exchange – New York.  


// Kjole fra Beach Bunny – Beverly Hills! Helt klart favoritten ♥

Hvilken kjole liker dere best?

23 kommentarer

Siste innlegg