It’s time to read

Veldig givende overskrift, men jeg vet med meg selv at jeg får ikke til å konsentrere meg om å lese hvis jeg ikke har postet et blogginnlegg først. Det er nesten som en tvangstanke. Daniel sa noe til meg i helgen som fikk meg til å tenke over saker og ting. Han sa det at bloggen min er som narkotika for meg, og hvis jeg ikke får lov til å blogge et innlegg blir jeg helt gal. Han har for så vidt rett i det han sier. Det går ikke en dag uten at jeg oppdaterer, og jeg blir nesten helt på gråten om internettet streiker eller jeg ikke har en PC i nærheten. Avhengig, sa du? Ja, jeg tror nesten det! Det ligger nesten som en liten byrde på skulderene mine helt til jeg får postet noen “kloke” ord til omverdenen. Om det er sunt eller ikke, det vet jeg ikke, men å slutte å blogge er heller ikke noe alternativ.

Jaja, da får jeg gå tilbake til bøkenes verden. Håper alle sammen har hatt en fin mandag så langt! ♥

5 kommentarer
    1. Haha, for meg også. Jeg har ikke mange lesere, men føler bare jeg MÅ poste minst ett innlegg hver dag på bloggen min.
      Foresten, synes bloggen din er utrolig inspirerende. Har ikke vært innom før nå, så er ny leser. Du viser at selv en blondine som er sterkt interessert innen klær, sminke osv. faktisk kan gå medisinstudiene. Har kjempelyst selv, men ingen har troen på at jeg klarer det. Hvilke fag må man ta på videregående for å evt. komme inn? Jeg tar 2. året mitt i Brasil nå, men har realfagene (bilogi, fysikk, kjemi osv). Håper du svarer, hadde vært kjempefint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg