Hettekos!

Nå har jeg nettopp levert Daniel tilbake til Stavanger, og stoppet en tur innom byåsen for å blogge litt til dere. Har hatt det utrolig koselig denne helga, selv om den har gått alt for fort! Apropo kos. Det er rart å tenke på at vi kan stå midt på flyplassen, blandt hundrevis av forbigående personer, og bare stenge ut alle sammen. Daniel gjemte oss under hetta mi, og da var det som om resten av verden ikke eksisterte og vi var tilbake til hytta vi laget av alle putene mine hvor Daniel fortale eventyr! Haha, vet ikke hva som er mest sært å skrive om jeg. Offentlig kosing eller at Daniel forteller eventyr til meg! Begge to er i alle fall pretty sweet!

Nå må jeg nesten stikke tilbake til Orkanger. Gidder ikke tanken på å være alene i kveld!

Ha en fin søndag så lenge 

9 kommentarer

Siste innlegg