Luefin!

Da er jeg på vei ut døra for å møte bestevenn i byen. Har ikke store planer om å gjøre noe spesielt, så vi får se hva det blir til. Stipendet kommer ikke før på fredag uansett, så visakortet har vel bare godt av å hvile! Gleder meg til å se bestevenn igjen da. Er alt for lenge siden jeg så henne sist.

Fikk endelig karret meg ut i snøen for å ta noen bilder. Haha, gjett om naboene mine så rart på meg der jeg trippet av sted med kamera og fotostativ i arma. Jaja, det er “hardt” å være blogger dere!

Snakkes senere da fininger! ♥

8 kommentarer
    1. Hei Hanna 🙂
      Du var jo i USA for ikke så lenge siden. Var du innom NY en tur? Jeg skal dit i mai, og lurer på om du har noen forslag til butikker osv som er verdt og ta en tur innom? Har aldri vært der før, og gleder meg masse 🙂

    2. Siri: Heisann 🙂 Oh, så heldig du er som skal til New York i mai! Det er helt klart en av mine yndlingsbyer i USA. Har vært der 4 ganger eller noe 🙂 Men, butikktips. Den beste shoppingen er kanskje i SoHo. Ta en taxi til hjørnet av Broadway og Broome. Her ligger det mange fine butikker, blandt annet top shop, Guess, Armani Exchange og så videre. Ellers er det mange gode butikker i 34th street. Her finner man Steve Madden, H&M, Sephora, Victoria’s Secret og Aldo. Ta også turen innom forever 21 butikken på Times Square. Den er helt fantastisk! 😀 Lykke til med shoppingen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg