Refresh!

Hater ikke dere og når man trykker refresh på facebook, en blogg man liker eller noe sånt, og så har det skjedd absolutt null forandringer siden sist?! Det aller verste med det er at man kan trykke refresh igjen etter bare 10 sekunder, i håp om at nå må det ha skjedd noe. Men man blir som regel skuffet hver gang. Dessuten, for et tidsfordriv det er! Nesten litt skummelt å tenke på at jeg bruker så mye av tiden min foran en PC. Tror nesten jeg må trykke refresh på livet mitt og gjøre det litt mer spennende! Jeg kunne for eksempel gjort sånn her.


Ah, det er fint å drømme seg bort når dagliglivet oser av kjedsomhet. I morgen tror jeg nesten jeg må ta meg en lesefri dag, og skjemme meg selv litt bort. Begynner allerede å bli litt lei av B- og T-celler og jeg har nettopp begynt! Haha, lover ikke bra. Må forresten innrømme at jeg syns det er litt spennende da. Immunforsvaret er en fasinerende ting, i den forstand jeg kan kalle immunforsvaret vårt en ting. Livsnødvendig er det i alle fall. Vi hadde ikke klart oss lenge uten det!

 

Ville du trykket refresh på livet ditt akkurat nå?

14 kommentarer
    1. Ja, akkuratt nå.
      Men at, du er flink med kjærlighet og sånn. Og akkuratt nå gråter jeg fordi han jeg likte ble sammen med noen andre. Og det er helt forferdelig. Har ikke opplevd noe slikt før. Er det noe jeg kan gjøre for og tenke på noe annet? Jeg er helt knust.

    2. Anonym: Huff, slike ting er utrolig kjipt! Hvis det nettopp har skjedd syns jeg du fortjener en dag eller to med å synes synd på deg selv! Er lov å være lei seg og tenke triste tanker. Da, syns jeg i alle fall, det er godt å ligge tullet inne i dyna og bare gråte. Kanskje få besøk av noen venner som kan si trøstende ting, eller se en kjærlighetsfilm og bare få all gråtingen ut! Når du har fått det litt ut av systemet, blir det som regel bedre. Da begynner man kanskje å tenke at. Hei, det er hans tap som ikke er sammen med meg. Ellers så hjelper det alltids å finne en annen gutt som du finner interessant. Før man vet ordet av det så har man kommet over den andre gutten.

      Ellers så kan man også prøve å få tankene over på noe annet. Se en morsom TV-serie som du liker, tren, vær med venner, gjør et eller annet slik at du er aktiv, og ikke sitter hjemme og tenker på han. Men som sagt, de første dagene er det lov å være lei seg 🙂

    3. Det er akkuratt dette jeg digger ved bloggen din, Hanna! Du har ofte oppdateringer, som er utrolig morsomme. Akkuratt som nå satt jeg og tenkte “Åhh, ingen har oppadatert på bloggen, men jeg sjekker Hanna for hun har sikkert” Og gjett om du hadde! Stå på!

    4. Takk Hanna. Skal gjøre det. Tusen takk, du kommer med så fine råd. Det som er så dumt at jeg bor langt unna ”sivilasjon”. Men bra at jeg har en snill og grei veninne/søskenbarn på MSN som det hjelper og snakke med. Hun gjør meg alltid glad.

    5. Åh ja, ikke snakk! Jeg er så sinnsykt lei av skole, jobb og alt som hører med. Trenger noe nytt, kjapt! Heldigvis begynner vi snart å bygge(/lage) leilighet til meg, så jeg har iallefall noe å se frem til. Det har vel du også, kjenner jeg deg rett – det blir vel en utenlandstur på deg igjen snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg