I know a book…

with my name on it!


// Nå er det immunologi som gjelder for min del!

Nå er jeg altså tilbake til Byåsen og i min egen lille hule. Det har tatt litt tid og varme den opp, men nå er det snart passe varmt her, og så oser det var rosa duppedingser rundt omkring, og det gjør meg glad! Noe annet som overraskende nok gjør meg glad, er all den hvite snøen jeg er omringet av! Da jeg gikk hjem fra skolen i dag måtte jeg innom pappa for å hente laderen til Macen min (ja, jeg klarte og glemme den igjen hjemme og har vært uten strøm de 12 siste timene. Kriiise!), og da snødde det som aldri før. Snø i håret, musikk på ørene og frisk luft i lungene. Ah, lykke.

Hadde egentlig planer om å ta med meg fotostativet ut og ta bilder ute i snøen, men det får bli i morgen. Nå er det blitt mørkt og jeg har en immunulogibok jeg må begynne å lese i!

Er det snø hos dere?

11 kommentarer

Siste innlegg