tipp topp, tommel opp!

Siden 2011 er over og jeg enda ikke er helt klar for å gi slipp på det, tenkte jeg å lage små oppsummeringsinnlegg fra året som gikk. Tenkte å skrive topp 5 lister fra ulike ting. Det kan være alt fra topp 5 reisemål, shopping-kupp, yndlingskjoler, hva jeg har lært i løpet av året, flauser og selvfølgelig et innlegg dedikert til guttehistorier. Kan ikke gi slipp på alle minne selv om jeg har Daniel vet dere. Satt og bladde meg gjennom arkivet og fant så mange rare historier som nesten fortjener å se dagens lys igjen.


Året 2011 har virkelig ordet USA skrevet over seg med fet skrift! Tror aldri jeg har hatt det så gøy, opplevd så mye rart, fått så mange venner og reist så mye som jeg gjorde da! 2011 var helt klart best! ♥ Forhåpentligvis blir 2012 like bra. Annerledes, men bra på sin måte. Har planlagt en god del reiser i løpet av året for å slippe å deppe over hvor lite eksotisk Norge er!


// Okei, Stavanger er litt eksotisk da!

Noe spesielt dere vil jeg skal skrive om fra 2011?

17 kommentarer

Siste innlegg