Sherri Hill!

Jeg er absolutt forelsket i denne kjolen fra Sherri Hill. Den er så stilig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Haha, kanskje litt å ta i, men jeg syns den er skikkelig kul. Og så har jeg utrolig lyst på en ny Sherri Hill-kjole til bursdagen min som forøvrig er om akkurat 1 måned i dag. Crazyness! Siden man må eldres, skal jeg eldres med stil. Eller glitter og glam i alle fall. Den vil koste meg 2700 kroner, men jeg mener at den er verdt det. Tenk dere hvor stilig det vil bli med en svart skinnjakke til. Jeg og svarte skinnjakker altså. Tror jeg ser for meg alle fremtidige kjoleantrekk med det.

Anyways, det eneste problemet er at den ikke vil komme fram til bursdagen min. Blir ikke sendt før 2 dager etter den, så da må jeg finne en annen anledning. Men siden jeg tenkte å feire endt eksamen med Londontur i mars og skal tilbringe påska i solfylte La Manga i april, skal jeg nok klare meg fint!

Hva syns dere? Skal jeg kjøpe den?

18 kommentarer

Siste innlegg