Siste dag i Stavanger

og jeg liker det ikke! Er akkurat som om jeg holder fast på denne dagen og vil at den skal gå så sakte som mulig. Holdt til og med Daniel våken med brownies-spising og kiling på høyt nivå i natt. Og så er det så koselig å ligge å høre på regnværet når man selv ligger trygt plassert under dyna. Når jeg kommer hjem er det tilbake til hverdagen og så flytter jeg for meg selv igjen. Det kommer nok til å bli ganske ensomt etter en og en halv måned med folk rundt meg 24/7. Har ikke vært i leiligheten min siden jeg brakk foten, så lurer litt på hvordan det skal bli. Jeg får fylle dagene med lesing, så er det vel ikke lenge til det blir vår. Har en kommunikasjonseksamen i begynnelsen av mars som jeg må øve til også.


// Første dag i leiligheten etter hjemreisen fra Amerika. Du store min som tiden flyr! ((Nå er det tid for eventyr)) Haha. Rotete var det også.

Nå er det ikke lenge før Daniel kommer og skal spise middag hos farmor. Tror farmor liker Daniel bedre enn meg. Han får så mye skryt av henne at det nesten er litt skummelt. Haha. Bra de kommer over ens i alle fall.

Hvordan har det vært for dere å begynne skole/jobb igjen?

17 kommentarer

Siste innlegg