Jentekos

Med brownies og masse, masse melk! Og da mener jeg masse melk. Jeg har helt melkedilla når det kommer til brownies. Mangler bare melis på toppen så hadde alt vært perfekt! Daniel har forresten ikke bakebolle, så det å lage browniesen var et kapitell for seg selv! Heldigvis er han så snill at han tok seg av hele matlaginga. Blir skikkelig bortskjemt når jeg er på besøk her jeg. Kanskje bra at jeg kommer tilbake til dagliglivet i morgenkveld. For å kompenserefor all bakingen ser vi en skikkelig guttefilm. Ikke spør meg hva den heter, men den handler om andre verdenskrig. Og jeg kjente igjen en skuespiller fra gossip girl, så da kan jeg sitte å “sikle” på han under hele filmen. Hoho.

Trenger litt oppmuntring i dette regnværet, så derfor et solfylt bilde fra California.

Flere enn meg som digger melk og brownies?

23 kommentarer

Siste innlegg