New Years Eve

For å være helt ærlig var jeg litt skeptisk til denne nyttårsaften her. Fjorårets (eller forifjorårets blir det vel) nyttårsaften feiret jeg i San Francisco med rakettshow, tusenvis av mennesker og utrolig mye liv, og jeg følte at ingenting kom til å slå den kvelden. Dessuten kjente jeg nesten ingen av dem jeg skulle feire med, så ikke rart jeg var litt skeptisk til det hele. Uansett, så ble det en utrolig bra kveld. Med litt champagne så blir humøret alltid på topp og hver gang Daniel smilte som Linni Meister kunne jeg ikke gjøre annet enn å le. Jeg mener det, de to kunne like så godt være skilt ved fødtselen når Daniel putter på Linni-smilet sitt.

Her er jeg med verden snilleste Jonas. Føler vi nesten bestandig setter oss i et hjørne og tisker og visker om alt mulig! Haha, er nesten sånn at jeg føler jeg kan fortelle alt til Jonas. Noe som kanskje ikke er så lurt. Håper ikke du sladrer på meg altså!

Antrekket mitt for kvelden var en Lipsy-kjole fra asos. Syns den passet perfekt for anledningen med glitter og glam.

10 minutter før klokken blir 12 begynner folk å rope om at snart er det nytt år, raketter og tjohei. Jeg husker jeg ble skikkelig stressa og bare. Ih, nå er det bare noen minutter igjen av 2011. Jeg var ikke helt klar for å gi slipp på året, og nå begynte tiden virkelig å renne ut. Så går vi ut og der plaskregner det og det eneste jeg tenker på er. “Jeg må ikke bli bløt på håret” Haha, så kommer det ei jente med stjerneskudd og folk begynner å rope godt nytt år! Da kommer denne luringen her bort til meg, og gjør inngangen til det nye året ganske perfekt!

Haha, han spiser meg nesten opp. Men klandrer han ikke. Jeg smaker jo ganske godt!

Etter omtrent 5 minutter ute i regnet går jeg inn igjen og der treffer jeg Christine som tenkte helt likt som meg. Våte klær og ødelagt hår er noe vi begge ville unngå så da var det ganske så koselig å tilbringe de første minuttene av 2012 sammen, trygt plantet i en random sofa.

Christine ligner forresten sykt mye på Leighton Meester. Nesten så jeg følte det var Blair jeg feiret nyttårsaften med.

Resten av kvelden var veldig koselig. Selv om champagne’n begynte å gå ut av systemet hold humøret seg på topp. Telefonsamtaler fra nære og kjære hjalp på en god del og mimring tilbake til 90-tallet med Spice Girls og Drömhus. Eneste som manglet var bestevenn, men regner med hun hadde en fortreffelig aften hjemme i Trondheim!

Ser i alle fall ut som noe var veldig morsomt. Kanskje det var Daniels kommentar om apetiss. Hvem går rundt og sier til andre at de drikker rødt apetiss. Haha, jeg dør.

Hva gjorde dere på nyttårsaften?

21 kommentarer

Siste innlegg