Siste selvdiggeri for året!

Enn at det er nyttårsaften i dag! Crazyness for sure. Året 2011 har gått så sykt fort at jeg føler jeg nesten ikke rakk å gjøre noe før året var over. Eller det blir kanskje litt feil for jeg har vel egentlig rukket å gjøre ganske mye i løpet av dette året. New York, Milano, Las Vegas, Spania, Los Angeles, San Francisco, Orlando, Minnesota, San Diego og Stavanger. Det er kanskje ikke så aller verst det.

Anyways, kan lage et lite oppsummeringsinnlegg om året senere. Nå tenkte jeg å poste årets siste selvdiggeri. Det er ikke til å stikke under en stol at bloggere kan bli litt selvdiggere og gudene vet hvor mange bilder jeg har postet av meg selv dette året. Siden jeg har postet så mange bilder passer det seg kanskje å avslutte selvdiggeriet med en film. Filmen er fra da jeg var på photoshoot med tilphoto i oktober. Behind the scenes. Ikke det at jeg helt vet hva jeg driver med, men gøy var det i alle fall!

Hva syns dere?
13 kommentarer

Siste innlegg