Ankommet storbyen!

Eller Stavanger er vel mindre enn Trondheim, men helt klart mye koseligere! Hadde det utrolig koselig hjemme hos mammaen til Daniel i går hvor jeg hilste på besteforeldrene. Var ikke så enkelt å imponere, men da bestefaren kalte meg nydelig tror jeg i alle fall at jeg hadde gjort noe riktig! Mammaen til Daniel hadde til og med kjøpt julegave til meg! En miniglattetang og hårprodukt! Nesten som hun hadde lest tankene mine, for det var akkurat det jeg skulle ønske meg til bursdagen min! Ble i alle fall utrolig glad og hadde veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde kjøpt noe tilbake. Men hun har bursdag i februar (noen dager etter meg bare) så da må jeg klare å finne på noe lurt!

Nå må jeg skynde meg å dusje før Daniel kommer og henter meg hos farmor. Har tilbringt formiddagen her og bare kost meg. Farmor måtte til og med re opp en liten seng på sofaen til meg, fordi Daniel holdt meg våken i hele natt med å fortelle eventyret om de tre bukkene bruse! Han hadde en moderne twist på den, og jeg har ikke ledd så mye på lenge. Etter på “sang” han barnesanger til jeg sovnet. Haha, følte meg som om jeg var 5 år igjen!


// Stavanger i sen-sommer. Nesten like fint her nå!

Er overbevist om at jeg kommer til å stortrives i Stavanger denne uken! Nå skinner solen og alt er bra! Skal tvinge Daniel til å ta bilder av meg etterpå. Det blir gøy!

Håper dere får en like fin dag som meg!

9 kommentarer

Siste innlegg