Fikk en liten julegave fra Flax!

Iih, jeg var så lei meg i sted for Flax-kalenderen min som jeg har skrapet på hver dag, viste ikke en vott i den siste luken som jeg hadde gått og håpet på siden 7 desember! Jeg hadde liksom hatt skikkelig troen på at jeg skulle vinne og lukket øynene hver gang jeg skrapte frem en ny figur. Haha, uansett så jeg mistet litt troen da den siste figuren var skrapt frem. Så da ble lykken ekstra stor da det viste 1000 X 3 i bonusfeltet! Jeg vant altså tusenkroner! Har aldri vunnet penger på noe sånt før, så dette syns jeg var gøy. Hihi, så nå kan jeg ha god samvittighet for alle kjolene jeg har kjøpt i desember!

Har dere fått noe fint hittil? Vi har så vidt startet med desserten, så nissen har ikke kommet ned pipa enda! Ah, denne kvelden skal bli lang. Men det liker jeg! ♥

14 kommentarer

Siste innlegg