Holiday spirit!

Jeg prøver desperat å komme i julestemning for tiden, men har litt dårlig tro på at jeg klarer å komme meg dit. Det faktumet at jeg har gips i jula og ikke får til å gjøre noe selv, irriterer meg. Forhåpentligvis bare en uke til den skal av nå da. Det blir i alle fall godt! Uansett, så gjennom gamle innlegg fra desember i fjor for å prøve å komme i litt julestemning av det. Har nå lest gjennom alt fra start til slutt, og kan ikke si at det virket like bra som jeg håpet. Hehe, kanskje ikke så rart da. Den amerikanske julen jeg feiret i fjor var ganske så forskjellige fra den norske som jeg er vant til. Kan lage et innlegg om det senere, og oppsummere hvordan jeg feiret julen i fjor.

Desember-innleggene fikk meg heller til å le. Spesielt da jeg så dette bilde.


// Haha, google translate in my heart ♥

Eller da jeg leste at jeg spilte truth or dare på iPaden min og kom på at pappa danset crazy med vaskemoppen, Oda teipet sammen anklene mine, eller da Sjur måtte ta av seg sokkene med bare tennene. Haha, truth or dare slår aldri feil!


Dette derimot fikk meg i litt mer julestemning. Fjorårets juleoutfit.

Eller sangen jeg “spilte” inn i jula i fjor. Vi dro til Muir Woods for å lage en liten “musikkvideo”. Ahh, memories. Må innrømme jeg blir litt sørgmodig når jeg ser på filmen…

Er dere kommet i julestemning?

14 kommentarer

Siste innlegg