Svar på kjolespørsmål!

I mens jeg holder på å svare på videoblogg på spørsmålsrunden jeg hadde gående tildig i høst (Haha, ikke spør hvorfor jeg enda ikke har svart), tenkte jeg å svare på noen spørsmål skriftlig så vi kommer litt i gang. Dagens spørsmål som jeg har plukket ut lyder som følger:

Det er flere som har spurt meg om hvor jeg handler kjolene mine på nett, og om jeg ikke har noen tips til en god nettside å kjøpe kjole til jul og nyttårsaften eller skoleball! Jul og nyttår er det kanskje litt sent å handle til nå, men har en lur nettside hvor jeg i alle fall vil kjøpe meg en kjole som jeg like så greit kunne brukt på ball!


// Denne kjolen er kjøpt på Retro i Trondheim. Kjolen er fra Acne.

Den første nettsiden jeg bruker å titte innom når jeg er på leting etter en kjole er nelly. Hvis man mot formodning skulle finne drømmekjolen sin der, så er det mye raskere levering og enklere å bestille fra en norsk nettsiden enn en side fra utlandet. Så leter alltid der først. Akkurat nå så har jeg veldig lyst på en av disse to kjolene.


Den første kjolen kan du finne her, og den andre kjolen kan du finne her.

Hvis jeg ikke finner en kjole på nelly tar jeg turen innom asos for å lete litt der. Det som jeg syns er positivt med asos er at kjolene som regel er ganske billig, og de har et stort utvalg! Dessuten har de gratis frakt til Norge så man slipper å tenke på fraktkostnader. Det eneste negative er at du mest sannsynlig må betale toll når man henter pakken på posten. For tiden så venter jeg på denne lipsykjolen fra asos.

Etter at jeg har tatt turen innom asos, står lipsy.com for tur. Enda en britisk nettside som jeg liker veldig godt. Her har de veldig mange festkjoler, og man får kjøpt noe som ikke alle andre har. Prisen på kjolene er litt dyrere enn de andre nettsidene. Har ikke handlet her før, men har mailet fram og tilbake med kundeservice for å prøve å få tak i størrelsen på drømmekjolen min. Og da har de vært veldig behjelpelige! Akkurat nå sikler jeg på disse kjolen fra lipsy.


Finner kjolene her og her.

En annen britisk nettside jeg liker veldig godt er jonesandjonesfashion.com. De selger, som navnet tilsier, Jones and Jones kjoler. Her har jeg handlet flere ganger, og frakten kommer på omtrent 80 kroner. Utvalget med kjoler er ikke det aller største, men nesten alle kjolene de har en nydelige. Og så har de veldig mange open-back-kjoler, noe som jeg elsker! Nå skulle jeg gjerne hatt en av disse kjolen i klesskapet mitt.

Finner kjolene her og her.

Den siste nettsiden jeg tenkte å nevne var promgirl.com. Her kan man få kjøpt de fantastiske Sherri Hill-kjolene, og de har et veldig stort utvalg. De har også andre ballkjoler enn Sherri Hill. Har enda ikke bestilt noe her i fra, men er innom nesten daglig for å sikle etter min nye drømmekjole. Tenkte jeg skulle lage et innlegg om Sherri Hill-kjolene senere. Siden så mange av dere har spurt etter dem, og jeg trenger hjelp til å velge hvilken kjole jeg skal kjøpe til bursdagen min! Fortiden er det denne jeg er helt forelsket i!

Noen som har tips til andre gode nettsider å handle kjoler på?

12 kommentarer

Siste innlegg