Er helt tom for overskrifter!

…Derfor ble det den overskriften over. Hehe, uansett. Nå har jeg nettopp hatt den koseligste ettermiddagen på lenge! Fikk besøk av Andrius (en av de beste guttevennene jeg hadde på videregående!). Jeg hadde ikke sett han siden jeg hadde avskjedsparty like før jeg flyttet til Amerika. Så dere kan tenke dere vi hadde utrolig mye å prate om! Andrius studerer medisin i Polen så er veldig morsomt å høre om hvor forskjellig opplegget er! De må for eksempel pugge alt ned til hver minste detalj, og hittil i år har han hatt 40 prøver siden september! Jeg derimot har ikke eksamen før neste år, og hva en prøve er har jeg nesten glemt. Vet ikke hva som er den beste måten å lære på jeg, men kanskje en liten mellomting?


// Nyttårsaften for 2 år siden. Haha, så uskyldige vi er!

Andrius er forresten den gutten jeg brukte å dumpe alle gutteproblemene mine på. Dere skjønner, vi brukte å gå hjem fra skolen sammen i “gamle dager”. Og da hadde ikke han noe annet valg enn å høre på alt det jeg hadde å fortelle. Så nå, som vi ikke hadde sett hverandre på et og et halvt år kan dere skjønne det var myye å ta igjen!


// Fra russetida! Begynner kanskje å bli på tide å ta nye bilder sammen. Hehe.

Har dere en guttevenn dere kan prate om alt med?

9 kommentarer

Siste innlegg