Syvsover!

Ah, det som er herlig med den første feriedagen er at man kan sove så lenge man vil, uten at noen kan si noe som helst på det! Selv om det er godt å sove, føler man at dagen blir litt slapp når man sover så lenge. Derfor må jeg prøve å være så produktiv som mulig nå. Skal en tur til Trondheim for å gjøre røttene mine lyse og fine, og så kanskje handle inn en siste julegave. vi får se hva det blir til! Fikk en pakke i posten i dag, som jeg skal vise dere senere. Og så nå som ferien har begynt kan jeg endelig svare ferdig på spørsmålsrunden! Wiihuu, Hanna. Nesten så jeg fortjener et lite klapp på skulderen, men bare nesten!

 

Hva skal dere i dag?

5 kommentarer
    1. Fin du er! I natt har jeg sovet aalt for lite. I går var det juleball, ferdig klokken 24, og idag måtte vi på skolen igjen! Hvor meningsløst er ikke det? Nå skal jeg snart på hyttetur med besteforeldre og kusiner! 🙂

    2. I dag skal jeg kanskje trene litt hjemme og egentlig bare slappe av! :)<3 Ha en fin dag Hanna! Digger bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg