Juleferie og juleglede!

Ah, i dag var siste dag på skolen for min del! Nå er det virkelig juleferie for Hanna og julestemningen kommer snikende. Ikke mer embryologi og CNS før etter feiren… Eller kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å unngå skolebøkene helt. Det er nå jeg må ta igjen alt jeg ikke har fått lest. Dessuten har jeg gips, så det blir ikke noe romjulsfesting på meg uansett . Da får jeg bruke tiden på å lese i stedet for. Hehe, eller vi får da se hvordan det går.


// Måtte bruke nisselue i dag for å feire at det var siste skoledag! Wohoo.

Har forresten trukket vinneren av den personlige almanakk-konkurransen, og det ble FrkSunniva. Gratulerer!

Har dere fått juleferie enda?

9 kommentarer
    1. Leste innlegget under! veldig bra skrevet! Det hadde vært gøy om du hadde postet noen bilder fra den tiden du var i 15-17års alderen! 😉 hehe, men kan du også skrive ett innlegg eller ha det som et eventuelt søndagstema hvor du skriver om farging av hår? med tanke på at du ikke er natulig blond, og derfor farger du det ganske ofte?! 🙂 Er litt redd for å farge håret brunt fra blondt skjønner du…. :/

    2. Har et spørsmål som jeg virkelig håper du svarer på.
      vi har snart ball, og jeg trenger en kjole. Vet du om noen bra nett steder jeg kan se / bestille en kjole fra? 🙂

    3. Herlig med ferie! Har fortsatt en kjemiprøve før jul jeg.. nedtur!
      Sv: Bor hjemme hos min kjære mamma enda, så går på Hemne VGS, er ofte i Orkdalen/Trondheim, men har ikke sett deg der såvidt jeg vet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg