Fredagskveld i Milano!

Har vel igjen en ting å blogge i fra Milano, og det er fredagskvelden når vi dro ut på livet. Føler det blir litt sært å skrive om det nå, flere uker etter på, så da kan jeg heller legge ut bilder fra kvelden å dele små høydepunkt! Kvelden begynte med at vi spiste middag med en gjeng italienere og modeller som kom fra alle forskjellige steder i verden. Husker jeg syns hun som var fra England var så pen. Anyways, det å dra ut med lange, pene og tynne modeller var ikke bare bare. Tror det da gjelder å ha troen på seg selv, og vite at man er bra nok som man er!


// Til og med Karen er mye lengre enn meg! Haha, gjett om jeg følte meg lita.

Var forresten meget stolt av meg selv under middagen. Vi spiste nemlig på en japansk sushi restaurant og jeg smakte sushi for første gang. Med tanke på at jeg ikke liker fisk var dette et stort skritt for meg å ta! Syns det smakte helt forferdelig da. Men hva kan man forvente når man spiser rå fisk uansett?


// Ricky var samtalepartneren min under hele middagen. Vi satt ved siden av hverandre og snakket for det meste om eksen hans som bodde i Nord-Norge. Haha, utrolig koselig.

Etter middagen endte vi opp på et utested som heter il Gattopardo. Det var egentlig en gammel kirke, som ble pusset opp og i 2001 ble den gjort om til en nattklubb! Utrolig kult i grunn, og med en svær lysekrone i taket som jeg rett og slett digget. Mange herlige mennesker, og stemningen var på topp!

Anbefaler alle som skal til Milano og ta turen innom hit. Ellers så vet jeg også at Armani er veldig bra, selv om jeg aldri fikk erfart det selv.


// prøvde å ta bilde av lysekronen, men det gikk ikke så bra!


// Han her ville bli klødd på ryggen før han ville snakke med deg! Haha, sykt bra.


// Tror ikke det var et eneste bilde jeg ikke smiler på. Var en skikkelig bra kveld, og jeg storkoste meg!

 

9 kommentarer
    1. Haha 🙂 tør ikke tenke på hvordan jeg hadde sett ut, som er 160 cm….men jeg har draget uansett, hehe :p

    2. Du er så pen! Men jeg har et lite tips.. Ikke ta dette på feil måte, men jeg ser at du kan å redigere bilder, og dermed tenkte jeg du kanskje vil ha et tips til å gjøre det hvite på øynene + tenner enda hvitere?
      I photoshop: Åpne et bilde, og velg lasso tool. Marker det ønskede området, feks rundt en persons tenner. Trykk så på image > adjustments > selective color. Da kommer det opp en boks, hvor det blant annet står “Colors: reds” (for eksempel reds). Trykk her, og velg heller “yellows”. Lenger ned ser du det står “Yellow”, ved siden av et tall som står på 0 %. Dreg på linja til den blir feks minus 100%, som er maks. Velg gjerne større prosent dersom det blir for hvitt. Ferdiiiig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg