Et billig skotips!

Tenkte jeg skulle komme med et lite tips til alle skoglade jenter der ute som ikke vil bruke alt for mye penger nå før jul. Jeg har nettopp handlet de kuleste Nelly-skoene for bare 99 kroner! Tror jeg fikk 82 % avslag eller noe. Crazyness! Nettsiden jeg handlet skoene på kan du finne her. I 4 dager fremover selger de et stort utvalg av Nelly Shoes til bare 99 kroner. Så anbefaler alle som vil ha et par nye high heels til romjula eller nyttårsaften å ta en titt innom og se om man finner noe man liker. Jeg falt i alle fall pladask for disse skoene.


Ah, det føles bestandig så godt når man har gjort et lite shopping-kupp! Nå lurer jeg bare på hva jeg skal gjøre med alle de nye skoene mine. Er ikke akkurat slik at jeg kan gå med dem ved det første. Haha, huff ♥

 

//

17 kommentarer

Siste innlegg