Make-over!

I går var jeg snill tremening og stylet Lina før hun skulle på revyfest. Hun hadde vel aldri sett så mye sminke på en gang, og heldig som jeg var fikk jeg lov til å leke med så mye som sminke jeg ville. Resultatet ble i alle fall dette.

Personlig syns jeg Lina er like fin uten sminke som med. Men tror det var moro for henne å bli dullet med før hun skulle dra ut. Nesten så jeg ble misunnelig der jeg satt. Begynner å bli sick lei denne dumme gipsen nå. Skal på kontroll i morgen, og da får jeg vite når jeg kan ta den av! Btw, Lina kjøpte seg sine første høye hæler i går. Aah, jeg er en stykk stolt tremening! Var kanskje på tide siden lillesøsteren til Lina har tyvlånt skoene mine siden hun var bitteliten. Hehe, luringen.


// Jennysøta med mine aller første high heels. Husker jeg og Annette bestilte likens på internett. Ah, memories.

– Ble ikke Lina fin?
– Husker du dine første heels? 

12 kommentarer

Siste innlegg