Innkjøp fra Milano

Er noen av dere som har etterspurt innlegget jeg skulle skrive om innkjøpene mine fra Milano. Selv om det kanskje ikke vil være det mest interessante i verden, så kan jeg vel gjøre det. To av innkjøpene får dere ikke se før julaften. Siden det er julegave til meg selv fra familiemedlemmer. Man vet man er voksen når man handler inn sine egne julegaver.

Brukte alt for mye penger i Milano, og her er noe av det pengene gikk med til.

// Denne VS-parfymen lukter himmelsk, og toalettmappen er ultrasøt!

// Den nye buksa fra Zara er utrolig kul. Skikkelig kjipt at gipsen hindrer meg i å bruke den!

// Enda en ny vinterjakke. Man kan aldri få nok varme og fine jakker om vinteren! Denne fra Guess er favoritten.

// Til slutt en liten forsmak på julegaven min! Ih, gjett om jeg gleder meg til julaften!

Så, hva syns dere? 

15 kommentarer

Siste innlegg