Two weeks ago!

For akkurat to uker siden satt jeg på badekarskanten på hotellrommet mitt i Milano og gjorde meg klar for å dra ut på en av Milanos hotteste restauranter, Armani / Nobu. Utrolig fancy restaurant som var fylt opp med de mest stilfulle italienerne man kan tenke seg. Bare det å se seg rundt var et fryd for øye hvis dere skjønner hva jeg mener. Bordet vi hadde reservert lå i andre etasje, og siden jeg hadde gipset foten bare noen timer før, måtte vi gå gjennom kjøkkenet for å finne heisen som kunne bringe oss opp. Haha, priceless.


// Begynner å bli en kløpper på spisepinner nå.

Jeg spiste kylling med wasabi-peppersaus og Karen kylling med teriyaki saus. Ah, så yummie. Men det som var enda bedre var denne godbiten jeg hadde til dessert. Det blir ikke bedre enn italiensk is.

Hva er det beste dere kan spise?

7 kommentarer

Siste innlegg