Nytt bilde og vinner av konkurransen.

Siden det var 90 påmeldte på julekonkurransen min med pyntmeg.no, ba jeg noen på facebook si et tall mellom 1 og 90 og det første tallet som kom ville bli den heldige vinneren. Tror det ble mest rettferdig på den måten.


Hvorfor i all verden det står at jeg er near Milan, Italy. Har jeg ikke peiling på. Men vinneren ble uansett kommentar nummer 37. Og kommentar 37 var fra Malin. Har kontaktet deg på bloggen, så får du gavekortet ditt på e-post snart.

Til alle dere som ikke vant denne gangen, tenkte jeg å ha enda en konkurranse før jul. Så fortvil ikke.

Fikk forresten enda flere bilder fra shooten med tilphoto i går, så da måtte jeg nesten dele et med dere! Når gipsen er av har vi planlagt en ny shoot, med vampyr og blod som tema. Tror det kan bli ganske så kult.

Hva syns dere om bildet?

5 kommentarer
    1. Kunne du skevet litt om russetiden din? Hvordan var klærne dine, russekortet ditt, hvordan opplevde du russetiden og hva mener du gjør russetiden bra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg