Ikke bra!

I sted gikk jeg gjennom facebook-bildene mine for å slette de som ikke passer seg på facebook, og så kom jeg over et bilde som ble tatt i hunderfossen for 2 år siden. Som kommentar hadde min bror skrevet at hvis jeg ikke la ut mine bilder snart, så truet han med å legge ut filmen han hadde filmet. Nysgjerrig som jeg er måtte jeg finne ut hvilken film han snakket om, så fikk han til sende den til meg.

Kan ikke si at filmen var så utrolig interessant. Sjur prøver å muntre opp Jenny fordi jeg og Tom hadde kranglet høylytt i fremsetet. Jeg er sur fordi verken Tom eller Sjur hadde lappen, og jeg måtte kjøre hele veien fra hunderfossen til Orkanger, uten noen å bytte med. Tom sitter der med de hårete leggene på dash-bordet og tror han er kul. Og så blir jeg kjørt forbi av en bil! Haha, ikke bra.

Huff, skjønner jeg har lite å gjøre når jeg legger ut en film som dette. Begynner å bli rimelig lei av gipsen nå!
#firstworldproblems
12 kommentarer

Siste innlegg