Guttegal?

Jeg må innrømme at jeg lo godt da jeg leste denne kommentaren på innlegget om hvilket inntrykk jeg gir dere.

Haha, gir jeg virkelig inntrykk av at jeg er såå guttegal? Jaja, jeg skal ikke nekte på at gutter er en fin ting å ha i samfunnet. De fleste gutter skaper ikke så mye drama, og det er godt å ha en guttevenn man kan dele tanker og meninger med uten at de egentlig bryr seg så mye om hva du sier.  De fleste gutter er heller ikke så komplisert, og man kan føle seg ganske trygg på at man slipper unna baksnakking og sjalusi. 

Men “elsker gutter over alt på jord”. Den setningen var littegrann sterk. Men selvfølgelig er jeg veldig glad i gutter. Men hvem er vel ikke det?

Akkurat nå er jeg veldig glad i denne gutten. hihi ♥

14 kommentarer
    1. UNDERSTANDING is much Deeper than KNOWLEDGE, there are many people who know us, but very few who understand us…
      Så ikke ta den kommentaren om at du elsker gutter mer enn alt på jord helt seriøst. Jeg vil neppe tro at du gjør det, men at du er glad i deg har jeg skjønt. Som sagt hvem er ikke glad i gutter?

    2. hihi, min kommentar! <3
      Men det er ikke galt i å være guttegal da..
      jeg vil ikke si jeg er guttegal men jeg trives best i gutters selskap. de har en helt annen humor enn oss jenter, de dømmer ikke og er gøye å henge med..
      jenter er bare dramaaaaaaaa .. blir så lei! 🙂

    3. Har lest bloggen din lenge! Elsker den<3 Men har adri fått med meg om du er sammen med han? eller ikke, liksom bekreftet at dere er sammen?

    4. Får ikke inntrykk av at du er guttegal mer enn andre jenter, bare at det er det eneste du snakker om, noe som vi får inntrykk av at du skryter veldig. Du skulle jo trodd du var reine gutteleksikon. Mener ikke at det er feil at du ikke skriver som alle andre, og at du nevner gutteting ogsånt, sikkert mange som liker å lese om det. Men det trenger ikke å være det hele tiden? Vi har sett alle bildene med deg og de random guttene dine nå og vi har hørt noen ganger at du snakker i telefonen med gutter , WOW.. we get it, move on 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg