Et lite julegavetips!

Åh, jeg er litt i ekstase fordi jeg har mimret tilbake til tida i Amerika og laget en liten eventyrfortelling til min kjære venn som tok meg med på alt mulig rart. Nesten så jeg blir litt sørgmodig her jeg ligger, når jeg minnes tilbake til alt det morsomme jeg gjorde der! Uansett, boken jeg lagde er en liten fortelling som handler om hvordan jeg og Lotus Elise møttes og vennskapet utviklet seg. Nå gleder jeg meg bare masse til boken kommer, og jeg kan sende den med første fly til San Francisco sammen med norsk sjokolade og julepapir.

Jeg lagde fotoboken på allfoto.no, og her kan man klippe og lime og sette sammen bilder akkurat slik som man vil. Jeg valgte en liggende fotobok i størrelse small, og måtte bare betale 125 kroner eller noe tilsammen. Ganske rimelig pris, og en gave jeg regner med de fleste vil sette pris på! Har man vært på ferie med kjæresten eller dratt på tur med venninnegjengen er det morsomt å lage en fotobok hvor man samler alle de gøyale minnene.

Tror nesten jeg må begynne på bok nummer to. Virker som dette er løsningen når jeg ikke kommer meg på kjøpesentre for å handle gaver. Btw, bare ta det med ro Daniel. Jeg lover deg at jeg ikke skal overdrive julegaven din å lage en super klissete fotobok til deg!

Noen andre som har laget fotobok på nett før?

16 kommentarer

Siste innlegg