Kjoler jeg ønsker meg til jul!

Det finnes så utrolig mange fine kjoler der ute, og det er utrolig mange jeg har lyst til å klikke hjem i postkassa mi. Hadde det ikke vært for at jeg brukte alt for mye penger i Milano, skulle jeg kjøpt meg en ny kjole eller to. Frem til nå får jeg bare ønske meg en kjole i julegave fra bestemor. Resten av gavene fra familien har jeg brukt opp på andre ting. Haha ♥

Uansett, kjolen jeg ønsker meg aller mest er denne fra Lipsy.

Men den er til min store sorg out of stock, så da syns jeg denne fra bik bok var litt kul. Prøvde den da jeg møtte Charlothe i Oslo i november, og jeg falt egentlig pladask for den og en svart skinnjakke. Men jeg måtte spare pengene mine til Milano, derfor ble det ikke noe kjøp.

Ellers så likte jeg veldig godt denne kjolen fra Nelly. Den skriker desember og jul, og det liker man.

 

 

Eller denne fra Jones & Jones. Love it!

 

Åh, sykt vanskelig å bestemme seg for kjole.

Hvilken ville dere ha valgt?

 

21 kommentarer

Siste innlegg