søkkvåt og god!

Har nettopp kommet hjem fra første skoledag etter “uhellet”, og både jeg og gipsen er søkkvåt etter det kraftige regnværet som befant seg i Trondheim. Ble så kald til slutt at storebror måtte føne meg tørr. Haha, ganske komisk.

Bortsett fra dette var det veldig godt å komme tilbake på skolen. Godt å være sosial igjen, og veldig fint å få litt trøst av medstudentene mine! Til og med foreleseren kom bort å gå meg masse gode råd til hva jeg burde gjøre for at det skulle gro fortere og ikke brytes opp igjen. Hun skremte meg litt med gipsen da. Hun fortalte at det godt kunne hende at jeg måtte ha den på i 7 uker! Er det virkeligheten tror jeg at jeg kommer til å gå på veggen! Forhåpentligvis gror bruddet fort siden jeg er ung og sprek! 

Har dere hatt en fin dag på skolen?

15 kommentarer

Siste innlegg