Framme i Milano!

Ja, da sitter jeg endelig i hotellsengen etter å ha vært på reisefot i et og et halvt døgn. Kroppen er helt utslitt, rumpa verker og jeg føler meg skitten selv om jeg har hatt den lengste dusjen i dusjingens historie. Men, og dette er et stort men. Milano er helt klart verdt det! Vi har enda ikke rukket å oppleve så mye. Vi landet på flyplassen litt før 5, og kom oss ikke ut før klokken begynte å nærme seg 8.

Dere skjønner, vi skulle prøve oss på å ta flytoget, men det gikk ikke helt etter planen. Først ble alle togene forsinket, for det var noe feil med jernbane-linjen. Og så finner vi ut at vi har blitt lurt! Vi ble solgt togbilletter som hadde gått ut for en uke siden. Jeg har aldri opplevd noe lignende før, og vi følte oss veldig begge dumme. Haha. Etter å ha ventet på det irriterende toget i 2 timer ga vi opp og tok en overpriset taxi rett til hotellet.

Bortsett fra uflaksen vi hadde på flyplassen er jeg hittil veldig fornøyd med Milano. Vi har nettopp vært ute å smakt på skikkelig italiensk pizza som smakte yummie. Og nå skal jeg endelig la kroppen få entre drømmeland! Vi snakkes i morgen søtinger.

ps: innlegget ble skrevet i går, men fikk ikke til å poste det på grunn av problemer med internettet. Nå har jeg hatt en god natt med masse søvn og skal ut å ta Milano med storm. Så vi snakkes når vi kommer “hjem” igjen!

Håper alle sammen får en fin lørdag ♥

16 kommentarer

Siste innlegg