On my way to Oslo!

Iih, da har dagen endelig kommet! Dere aner ikke hvor lenge jeg har ventet på denne dagen og nå er den endelig her! Crazyness! Jeg snakker selvfølgelig om premieren på Breaking Dawn! Oh yeah! Dette skal bli en utrolig bra kveld, det er jeg helt sikker på. Jeg er forresten sykt spent på hva som egentlig skal skje i kveld. Jeg har enda ikke begynt å lese bok 4, og har ikke sett en eneste trailer bortsett fra den ene gangen jeg var på kino med Ingvild. Så dette kan bli spennende. Oda prøver å lure meg med at Bella dumper Edward og stikker av med Jacob. Men jeg vet ikke helt om jeg skal stole blindt på henne.


// premieren på New Moon for en del år tilbake. Tiden flyr sier jeg bare!

Nå er jeg på flyplassen og skal snart gå om bord flyet til Oslo. Snakkes når jeg er trygt fremme hos Vesla!

Ønsk meg god tur!

14 kommentarer

Siste innlegg