My weekend goes boom!

Jeg føler hele helgen her har gått i ett. Helt fra Annette og hennes to kompiser kom og hentet meg etter skolen på fredag, og helt frem til i dag. Helgen som bare har vart i to dager føles mye lengre ut, og jeg har ikke hatt tid til å sette meg ned å fundere over livet. Haha, ikke bra.

Hjemme hos Christer på fredag var i alle fall koselig. Der hadde vi pysjparty og satt i ring og spiste McFlurry med daim. Jeg hadde planer om å ha en rolig fredagskveld, men så hadde jeg lovet å møte opp på et event på studenten, så jeg hadde ikke så mye valg enn å la Christer kjøre meg hjem og sette meg foran speile for å gjøre meg klar.

Der ringer jeg Ingvild og lurer på om hun ikke vil bli med meg ut. Det ville hun, og plutselig var alle planene i boks. Noen timer senere var vi stylet og klar og stod i dronningensgate og frøs rumpene av oss. Da vi endelig kom oss fram til studenten var stemningen ganske klein. Vi kjente ingen av de som var der, og følte oss en smule utillpass. Heldigvis tok det ikke lenge før vi fant noen å prate med og kvelden kunne begynne.


// Du måå smil daa!

Hvis noen leste på fredagsnatta at kvelden hadde vært litt dramafylt, kan jeg meddele at alt dramaet kom fra en fyr som var helt eiesyk! Jeg hadde snakket med han i 5 minutter og da trodde han at han “eide” meg. Da jeg gikk for å snakke med en fyr jeg kjente, klikket det helt for han, og han begynte å puffe på meg og Ingvild og kjefte på meg som om jeg hadde gjort noe galt. Jeg svarte med å ignorere hele greia og da ble han ikke særlig fornøyd. I løpte av hele kvelden kom han bort for å slenge dritt i trynet mitt, og det endte faktisk med at han kastet en svart plastik planke i hodet på Ingvild stakkars! Da ble vi begge rimelig irriterte og lei, og dro hjem rett og slett.

Jeg vet ikke hva som gjorde at han fyren oppførte seg som han gjorde. Men det var veldig ubehagelig for oss som måtte oppleve det. Man skulle tro at de fleste klarte å oppføre seg noen lunde sivilisert ute på byen, men den gang ei.

Resten av helgen ble brukt på photoshoot, bilkjøring hjem til Orkanger, 2 laange skypesamtaler og en fyllesamtale der jeg fant ut at jeg står på en liste over ting å gjøre før man dør. Haha, morosamt! Når jeg tenker meg om var det og en bloggleser som iherdig prøvde å ringe meg på skype i går kveld. Beklager for at jeg ikke kunne ta den, men snakket med Daniel og følte ikke jeg kunne ditche han for å snakke med noen andre.


// Antrekket fra shooten. Kjole Sherri Hill og sko her.

Nå må jeg begynne å skrive på dagenstema, og så skal resten og kvelden tilbringes på jobb. Gleder meg ikke akkurat, men det blir heldigvis shoppepenger til Milano ut av det. Og det kan man like!

Hvordan har deres helg vært?

6 kommentarer
    1. ahahah faen kjente jeg fikk et lite hjertestopp når jeg leste det med full bloggleser 🙂
      venta på deg ganske lenge asa 🙁 sovna til slutt , og unnskyld hvis jeg sa noe slemt

    2. Hvem er han kjekkasen på smil-bildet? Var det han som var sammen med Steffen Hammer på studenten? Hottie!

    3. Så deg på byen i Trondheim på fredag 😉 husker ikke hva det heter der, men var på den glamour eventen. Ei venninne sa “hun der blogger” og sa bloggadressen din, så tenkte jeg å legge igjen en kommentar 🙂 Hvor har du kjøpt Sherri Hill kjolen? Fint om du kunne svart meg på min blogg, så blir det lettere å se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg