Britney Spears – Hidden fantasy!

Jeg er en sånn type jente som elsker å spraye meg ned med parfyme, slik at jeg lukter godt her i fra og til månen! Det eneste problemet mitt er at jeg nesten ikke eier noen parfymer. Har en parfyme jeg fikk av min kjære bror for 2 år siden, og det er det! Parymen lukter kokos forresten, yndlingslukten! Uansett, dere kan tenke dere til at jeg ble glad da jeg fikk to parfymer i posten av parfymesalg.no! Den ene var til meg, og den andre tenkte jeg å gi bort i gave. For å glede noen andre i vinterkulda! 

Parfymen jeg tenkte å beholde selv var Britney Spears – Hidden fantasy, og den luktet himmelsk godt. Har sprayet meg som en gal de siste dagene. Og jeg klarer ikke å la være å lukte på armleddet mitt! Haha, pretty weird!


// Skader ikke at parfymeflasken ser utrolig fin ut heller. Bruker den som pynt på tv-bordet!

Det som er så kult med parfymesalg.no er at de har en dutyfree pris-garanti! Det vil si at du får kjøpt alle parfymene deres til samme pris som tax-free’en på gardemoen! Og det kan man like. De har også et stort utvalg av kjente parfymer! So, what’s not to love?

Hva er yndlingsparfymen deres?

15 kommentarer

Siste innlegg