Halloween party på gossip!

I dag har dagen gått i slow motion, bokstavlig talt. Jeg våknet i 11-tiden over at bestevenn kom borte i foten min, og så hører jeg min kjære bror hoste og bære seg ute på stua! “Shit, hva skjer?!” var det første jeg tenkte, og så var det bare å ta fram kameraet for å se igjennom alle minnene fra i går. Det er det som er så fint med å være en dedikert blogger, man vil alltid ha bildebevis på hva som egentlig skjedde og le av alt det rare man finner på å gjøre i de sene nattetimer!


// Hva i alle dager jeg tenkte på her, lurer jeg fælt på. Han stakkars fyren ser jo helt skremt ut. Haha!

Kvelden begynte hjemme hos meg, etter at jeg hadde vært en rask tur innom Annette for å få lagt halloween-sminken min. Hun sminket et vampyrbitt på halsen, som en random fyr var så teit og beit meg skikkelig hardt på, og så lagde hun en blodstripe ned fra munnen min, for å bevise hvor blodtørst jeg var! Må si jeg følte meg ganske heit, med blod rennenede nedover haken!


// Korsetten fant jeg i skapet, skinnbuksa er fra Zara og skoene er herfra.

Da jeg ankom gossip møtte jeg bestevenn som alltid er i godt humør, og vi dro ned til bordet hun hadde bestilt! Bestandig kjekt å ha eget bord hvor man kan legge fra seg alle tingene sine, og en plass hvor man kan møte kjentfolk! De fleste hadde kledd seg ut i går, og da var mange forskjellige kule kostymer. Noen litt mer utfordrende enn andre..


// Haha, ser ut som om jeg er tatt på fersken. But I’m good, I promise!


// Søte Caroline og meg!


// jaja, blekheten passer i alle fall godt til vampyrlooken!

På slutten av kvelden når jeg hadde danset i fra meg, og begynte å bli rimelig trøtt og sliten, spiller DJen plutselig en sang som ga meg skikkelig Stavanger-abstinenser! Så der står jeg alene på dansegulvet og blir nesten litt nedfor, før det plutselig kommer bort en gutt og sier: “Skal vi danse klister?”. Gråtekvalt svarer jeg: “Nei! For du er ikke Daniel!” hahah, for en kveld altså. Han stakkars fyren ble ganske satt ut der jeg sprang fra han for å komme meg bort.

Til slutt kom jeg meg i alle fall hjem, og da farer det rett inn på badet for å legge meg på de gode og varme flisene. I det jeg ligger der og halvsover (mens jeg snakker med Daniel i telefonen vel og merke) ringer det plutselig på døren hvor Annette står med noen fyrer og ber meg pent om å få komme inn! Må innrømme jeg ble lettere irritert for det eneste jeg ville var å sove på de varme flisene, så jeg sender Sjur ut for å åpne døren og underholde gjestene!

Etter ei stund innser jeg at jeg vil ikke gå glipp av noe, så jeg lar Daniel få sove videre og bestemmer meg for å joine resten. Noe som jeg er veldig glad for at jeg gjorde for vi hadde det utrolig morsomt! Selv om det skjedde en del rare ting utover natten. 


// Ble lei av å være vampyr, så skiftet til fotballskjorte og uggs!

Flere enn meg som feiret Halloween i går?

12 kommentarer

Siste innlegg