Sliten sangfugl!

Nå er jeg sykt sliten, dere aner ikke! Har holdt på med innspilling av en låt helt siden klokken 5 i ettermiddag, og kom ikke hjem før nå. Stemmen er nesten helt borte, og magen romler som en person som ikke har spist på to døgn! Haha, jeg burde seriøst få i meg noe mat snart. Uansett, har som sagt brukt dagen på å synge, og det var kjempegøy. Til tross for at jeg er ganske sliten nå. Tror vi fikk noe brukbart materiale til slutt, så det blir spennende å se hvordan han redigerer alt sammen til slutt.

David, som han heter, var ganske “streng” og pustet jeg en gang for mye eller glemte å uttale R’en i slutten av star, måtte vi gjøre alt på nytt igjen! Ikke noe sluntring her i gården altså.

Har dere troen på at det blir bra?

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg