Gratulerer med dagen, S!

Siden jeg dedikerte et innlegg til Oda i går, kan jeg ikke gjøre annet enn å gratulere min kjære storebror med 25 årsdagen i dag! 25 år, og nyter bursdagen i New York City, det er ikke verst! 

Min kjære bror har bestandig vært der for meg. Helt siden jeg ble født og forandre tilværelsen hans helt. Men han ble aldri sjalu og så heller opp til lillesøster som klarte å åpne kjeft-boksen helt på egenhånd! Ellers kom han til meg hvis han ville klage over hvor dumme mamma og pappa var. Ikke det at jeg skjønte så mye, der jeg lå i senga mi og sov.


Nå er vel situasjonen litt annerledes og det er jeg som kommer til han om jeg har noe å klage på. Eller hvis jeg trenger hjelp til å pugge skolestoff, trenger noen å snakke med når jeg går hjem fra bussen. Storebror stiller alltid opp, og er bokstavligtalt bare en telefonsamtale unna!

Gratulerer så masse med dagen! Og kos deg masse i New York. Det fortjener du!

7 kommentarer
    1. heldige deg som har en SNILL store bror 😉 min storebror er teit… han er liksom bare en sur promp! men jaja 😉 grattis med dagen til han 😀

    2. Hei!
      Hvordan skal du se breaking dawn i Oslo når du studerer i Trondheim? Jeg føler at du har VELDIG MYE fritid, skulker du noen forelesninger, eller er studiet ditt sånn at du har mange fridager midt i uken også?
      Jeg vet at dere har kursuke nå, men 16. november er vel en helt vanlig skoledag? Er bare veldig interessert hvordan du får til å kombinere så mye fritid med et så tøft studium 🙂

    3. Ntaww, takk lille venn. 🙂
      Glad du skriver om meg, får jeg en ekstra bursdagsgave fra deg. 🙂
      Har kost meg masse, og regner med du blir med på lørdag? Og evt. også fredag? Da er det Sondre Lerche-konsert og oddsen er stor for at jeg kræsjer kåken din med cava begge dagene. ^^
      Marthine: Hun har magiske krefter elns. Eller hun har sånn dings som Hermione har i “Harry Potter and the Prisoner of Azcaban”. Det er den eneste løsningen jeg har på at hun har tid til å farte rundt så mye og ofte og bruke så lite tid på skolen. 😛
      Enten det, ellers så går hun egentlig ikke på medisin, men bruker all tiden sin på å blogge og bare sier at hun går på skolen.
      En tredje mulighet er at hun egentlig er en maskin og den Hanna jeg kjenner enten er et tomt skall som projiseres for oss i familien og hennes venner for at vi skal tro at det er en ekte person.
      Evt. så var Matrix-filmene sanne og vi slenger inn litt science fiction og diverse annet, samt multidimensjonsteorien og Hanna har funnet en måte å reise mellom alle.
      En siste mulighet er at hun har flere kloner. En som går på skole, en som reiser, en som fester, en som møter gutter etc, en som kommer hjem til familien, og den originale som blir matet med all informasjonen fra klonene og som bare sitter og blogger døgnet rundt.
      Hanna er egentlig voe, Ida Wulff, fotballfrue og resten av gjengen, men det er en hemmelighet. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg