Hipp hurra for lillesøster!

Verdens søteste lillesøster er 18 år i dag! 18-årsdagen tilbringer hun i Birmingham på en Twilight-event, og jeg er en smule misunnelig! Håper i alle fall at hun har en fantastisk dag der nede, og får en uforglemmelig bursdagsfeiring. Når du kommer hjem igjen, venter det kake og gaver på deg!


// Digger dette bilde fra La Manga i sommer, selv om det ser ut som jeg er en del måneder på vei!

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten lillesøster og de gode rådene hun gir meg. Hun snakker bestandig rett fra levra og sier de mest ærlige ting. Vi to kan snakke om absolutt alt sammen og jeg digger det! Hun er nok en av de personene i verden som vet mest om meg, så får jeg bare håpe at hun holder det meste hemmelig. Slik som tisse-meg-ut-videoen og den kvelden på Bristol som jeg aldri kommer til å glemme!


// I Las Vegas på 21-årsdagen min! Utrolig glad for at du var den som feiret dagen med meg!

Gratulerer så masse med dagen lillesøster! Du er den beste ♥

7 kommentarer
    1. er det greit for foreldrene dine at du tar henne med på fest og sånn da? 😮
      før liksom, når hun ikke var atten ennå

    2. Kristinenae: Selv om jeg ikke var 18 år på papir, så er jeg helt klart eldre enn Hanna mentalt sett (; Som vil si at jeg må være med å passe på henne! (;
      HANNA: Det ventet verken kake eller gaver til meg :'(
      JEG VIL HA KIRIKIKI I BURSDAGSGAVE!!! NAM!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg