New shoes!

Ååh, gjett om jeg ble glad da jeg fikk hente-melding på posten på onsdag. Jeg var på vei til å kjøre pappa, Oda og Sjur til flyplassen og så får jeg melding om at skoene mine har kommet. Da kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å dra til byåsen og hente dem. Så nå har jeg et par fine sko å bruke ute i Stavanger i kveld. Selv om Daniel hater at jeg vokser 15 cm når vi går ut. Han vil at jeg skal være lita og søt, hørt noe så uforskammet? Hehe!

Skoene er fra nelly og koster 399,-. Størrelsen er 38, og jeg vil si at skoene er normale i størrelsen. Har ikke gått så mye med de enda, men foreløbig er de ganske komfortable. Blir litt stødigere når man har en tykk hæl å stø seg på, i motsetning til de ultratynne jeg bruker å gå på. Alt i alt, så digger jeg de nye skoene mine! Ahh, skogal much?

Hva syns dere?

20 kommentarer

Siste innlegg