My second home!

Sa for noen dager siden at jeg skulle dra dit jeg drar når jeg trenger litt ekstra kos, og derfor har jeg nettopp plantet mine to føtter i Stavanger, og har planer om å bli her i noen dager fremover. Turen var en spontantur, så følelsen jeg har når jeg gleder meg til å dra til Stavanger, har ikke kommet enda. Men regner med det blir en god følelse når Daniel kommer og henter meg hos farmor i ettermiddag.

Før den tid skal jeg ha en skype samtale med en kompis jeg møtte på flyet til Minnesota. Vi har ikke snakket sammen (hvis man ser bort i fra facebook) på lenge, så håper det ikke blir noen pinlige stillheter. Da får jeg le det bort med den rare latteren min. Jeg har lagt merke til at jeg bestandig ler på en veldig rar måte hvis noe er litt flaut, rart eller pinlig. Haha. Jaja, en latter er vel bedre en ingen latter!


//Dette er dagens reiseoutfit. Jumpsuit fra Bebe og skinnjakke fra Guess.

Har dere et second home? Og, hvor hen i verden er det?

6 kommentarer
    1. Jeg har et second home i Sigdal, bondelandet, og et på Simostranda, rett før man kommer til Sigdal.
      Menja: “My bestfriends house is my second home”
      Elsker den quoten, der!

    2. Japp =) Hjemme hos mammen til Murmel =)
      Det er bare MAX chil, og jeg bor på soffaen når jeg er der 😀 Finnes ikke bedre second home her i gården i allefall 😀 (de ALTI har masse Donald jeg ikke har lest)
      -Mr.B- =)

    3. Har i grunn tre nå jeg 😛 Bor i Athens, GA – familien min bor hjemme i Sandefjord (og det vill egentlig alltid forbli “hjemme”)- og familien til forloveden min bor i Virginia, og de har blitt som en ny famile for meg 🙂
      Man får aldri for mange verken venner eller familiemedlemmer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg