Et lite stikk av misunnelse!

Nå skal jeg være sjåfør (les: kjøre til flyplassen) på familien min som skal reise bort i helga. Lillesøster skal reise til Birmingham for å delta på en privat Twilight event, og møte noen av twilightstjernene. Heldiggris! Men det som jeg er mest misunnelig på er pappa og storebror som reiser til New York i morgen for å feire min brors 25-årsdag! Lillesøster blir forresten 18 i helga, så hun er også ut på bursdagsreise. Anyways, New York! Jeg og vil! Kan ikke få sagt det nok, men det er virkelig en fantastisk by! Jeg skal bare ha litt is i magen, og så vet jeg at det ikke er lenge til det blir min tur å reise til byen som aldri sover.


// Times Square by night, mai 2011.

Har laget en liten handleliste til min far om hvilke nødvendigheter han må kjøpe til meg når han er i the big apple. Der står det både sminke fra Sephora, undertøy fra Victoria’s Secret og shampoo fra Redken. Får bare håpe han klarer å få til alt rett!

Ønsk dem god tur? ♥

7 kommentarer
    1. Du er ikke den eneste som vil , en kompis av meg reiser om 4 uker …:( men lurte på en ting , du skriver så mye om gutter og tips , kan ikke du skrive om avstandsforhold ?:)

    2. New york er bra, men søstra de er dirtheldig!!!!!!! men Hanna, jeg digger deg og vil alltid være en fast leser på bloggen din 🙂 men når du skrev det innlegget om silikon, traff det meg skikkelig. Jeg er nemlig en jente som er 100 % flat…. jeg er utrolig missfornøyd og alt jeg skulle ønske var at jeg kunne bruke bh støresle b 80 isteden for a 65 🙁 hva hadde du gjort hvis du var slik som meg???? du kan nesten ikke svare på det for du er PERFEKT!!! du har de puppene og den kroppen, den ansiktet folk bare kan drømme om. Er du virkelig så imot at andre som meg kan være litt fornøyd med meg selv? :(:( 🙁 Det er lett å ha fordommer når man ikke vet hvordan det er, men når man gråtet seg selv til søvn hver kveld og du skriver at mitt eneste håp er noe dumt… jeg blir lei meg, men klandere ikke deg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg