rambling.

Vet ikke om jeg har sagt det, men har fortiden “høstferie”, så jeg har tatt med meg tingene mine og flyttet hjem til Orkanger for en liten uke. Blir her ikke så lenge da, for skal ute å reise igjen på torsdag! Er vel ikke så vanskelig å gjette hvor, for jeg skal dit jeg bestandig drar når jeg trenger litt ekstra kos!

Anyways, dagen har jeg brukt på å lese om hjernestammen og de 12 hjernenerver! Det er ganske interessant, men man går også lei etter en liten stund. Skal lese i 2 dager i strekk nå, før jeg tar meg fri på torsdag. Har til og med laget en spilleliste for helgen. 90-tallsslagere som virkelig får meg i godt humør!

Yndlingssangen min er denne. 

Men disse får meg også til å svinge på høyrefoten!

 

Ahh, Soda, Drömhus og Vengaboys, kan det bli bedre? Ja, det kan det faktisk. Hadde nettopp den koseligste telefonsamtalen i sted. Lykkerus sier jeg bare ♥

Nei, nå skal jeg gå tilbake til nerdingen! Å gjøre lekser dagen lang minner meg virkelig om videregående! 


// Sånn så jeg ut sisteåret på Follo. Jålete? Neeidaa..

Flere enn meg som har høstferie?

10 kommentarer

Siste innlegg