Noen ganger så.

…Blir jeg så utrolig frustrert. Jeg har så utrolig dårlig tid hele tiden, at jeg blir gal! Hvor har det blitt av latmannsdagene hvor man kan ligge på sofaen å gjøre ingenting? Eller dagene hvor man har ingen planer, og man kan glo på gossip girl på TVen hele dagen. Nå har jeg så vidt tid til å tenke, for det skal skje noe hele tiden! 

Nå har jeg nøyaktig 20 minutter på meg, før jeg er tving til å kjøre lillesøster på jobb, deretter rekker jeg meg kanskje hjem i 5 minutter for å pakke joggeskoene og så skal jeg selv dra på jobb! Åh, i dag er en sånn dag hvor det virkelig ikke frister å dra på jobb. Hadde planlagt å skrive et innlegg om Yves Rocher sminken jeg har testet, men det er det foreløpig ikke tid til. 

Jaja, dere får kose dere med et bilde fra photoshooten så lenge. Så snakkes vi vel når jeg kommer hjem i kveld. Har planer om å redigere mange filmer denne helgen, så da blir det mange morsomme innlegg på søndag og mandag!

Flere enn meg som skal på jobb i kveld?

14 kommentarer

Siste innlegg